مقالات

چسب یک دو سه ارزان را از کجا خریداری کنیم؟

چسب 123 سولجر 400 میل

چسب یک دو سه یکی از انواع چسب های مصرفی قدرتمند هستند که از آن ها برای چسباند مواد با جنس های مختلف استفاده می شود. این نوع چسب با توجه به سرعت عملی که در چسباندن مواد دارد جزو محبوبترین چسب های موجود در بازار می باشد. چسب یک دو سه از دو جزء تشکیل شده اند؛ یک ظرف حاوی مایع چسب و یک اسپری خشک کننده و محکم کننده چسب. مایع چسب یک دو سه به تنهایی قدرت چسبندگی زیادی ندارد و در صورتی باعث چسبندگی محکم دو قطعه به یکدیگر می شود که پس از چسباندن از اسپری خشک کننده بر روی آن اسپری شود و این اسپری باعث می شود چسب در لحظه خشک و محکم شود. درون چسب یک دو سه از ماده ای به نام سیانواکریلات استفاده شده است که باعث چسبندگی سریع آن می شود. این نوع چسب همانطور که بر روی سطح های مختلف به سرعت خشک می شود، درون ظرف خود هم امکان خشک شدن دارد پس باید درب قسمت مایع چسب را پس از استفاده محکم ببندید، اما در صورت خشک شدن هم جای نگرانی نیست چون می توانید فقط مایع چسب را خریداری کنید و وسایل شکسته خود را مانند روز اول به یکدیگر بچسبانید بدون نگرانی از باقی ماندن رد چسب بر روی وسیله مورد نظر.

چسب 123 مپل مکس 400 میلی لیتر

انواع چسب های موجود در بازار

چسب یک دو سه ارزان را از کجا خریداری کنیم؟

تمام چسب های موجود با توجه به مواد اصلی تشکیل دهنده آن ها بر سه نوع هستند؛

  1. چسب های پایه آب

این نوع چسب ها را معمولا از مواد طبیعی مانند نشاسته، امعا و احشا حیوانات و پلیمر های مصنوعی مانند پلی وینیل الکل، اتر سلولز و پلی وینیل پیرولیدون تهیه می شوند.

این نوع چسب ها یا به صورت مایع هستند و یا به صورت پودری که در این صورت باید پودر را با آب مخلوط کرده و سپس بر روی سطح مورد نظر بچسبانیم، بعد از تبخیر شدن آب درون آن چسب محکم شده و دو قطعه مورد نظر را بهم میچسباند.

  1. چسب های اپوکسی

کاربرد این نوع چسب ها بیشتر در صنعت می باشد مخصوصا در صنعت الکترونیک و برای چسباندن قطعات مدار به یکدیگر.

از این نوع چسب در صنایع دیگر هم استفاده می شود به دلیل مزیت های آن مانند ضد آب و ضد حرارت بودن آن ها، با این حال استفاده از این چسب برای چسباندن قطعات پلاستیکی توصیه نمی شود.

 

 

 

نوعی از این چسب ها را باید قبل از مصرف با جزء دیگری ترکیب کرد تا سخت شوند.

  1. چسب های اکریلیک

این نوع چسب ها جزء محبوب ترین چسب های موجود هستند و دلیل آن مقاومت بالای این چسب ها در مقابل پوسیدگی و ضربه و حرارت می باشد.

به همین دلیل از این نوع چسب برای چسباندن قطعات مختلف استفاده می شود.

این نوع چسب خود به دو گروه تقسیم می شود: اکریلیک دو جزئی و اکریلیک دو مرحله ای.

چسب های اکریلیک دو جزئی مانند برخی از چسب های اپوکسی، نیاز به مخلوط شدن با یکدیگر دارند اما چسب های اکریلیک دو مرحله ای نیاز به مخلوط شدن ندارند و فقط نیاز به یک فعال کننده دارند.

چسب یک دو سه نوعی از چسب های اکریلیک دو مرحله ای هستند که در برند های مختلفی وارد بازار شده اند و بهترین برند های آن استار باند، ترک لوک، میتراپل و …. می باشد که تمام این برند های معتبر را می توانید از سایت anychasb.com تهیه کنید.

نحوه مصرف چسب یک دو سه

زمانی که می خواهید دو قطعه شکسته شده را با چسب یک دو سه بهم بچسبانید باید دقت داشته باشید که پس از چسباندن با توجه به قدرت چسبندگی فوق العاده ای که این چسب دارد، دیگر امکان جدا شدن وجود ندارد.

پس ابتدا دو قطعه را کنار هم گذاشته و اندازه بزنید تا کارتان دقیق شود و پس از اتمام، کار تمیز باشد.

پس از اندازه گیری و قبل از آغشته کردن دو قطعه به مایع چسب، سطح دو قطعه را با پارچه تمیز کنید تا گرد و غبار روی آن بر نحوه چسبندگی اثر منفی نگذارد.

ابتدا دو قطعه را به مایع چسب یک دو سه آغشته کنید و سپس آن ها را بهم چسبانده و اسپری خشک کننده چسب یک دو سه را بر روی محل مورد نظر اسپری کنید. پس از گذشت چند ثانیه خواهید دید که قطعات مورد نظر طوری بهم چسبیده اند که گویی از ابتدا بهم متصل بوده اند.

اسپری چسب 123

در هنگام استفاده از چسب یک دو سه به نکات زیر توجه کنید:

  • ماده خشک کننده چسب یک دو سه را با فاصله بر روی سطح مورد نظر اسپری کنید.
  • حتما در فضای باز یا فضایی که دارای تهویه مناسب است این کار را انجام دهید.
  • از برخورد چسب یک دو سه و اسپری آن با دهان، بینی، چشم و پوست خودداری کنید.
  • در هنگام تماس با چشم، فورا چشم خود را با آب بشویید.
  • از استفاده این چسب در کنار آتش اجتناب کنید و در هنگام استفاده از آن سیگار نکشید، فندک و کبریت روشن نکنید.

مزایای چسب یک دو سه

همانطور که میدانید چسب یک دو سه یکی از محبوبترین چسب های موجود در بازار می باشد و با توجه به قیمت مناسب و کارایی بسیار بالا هر فردی به یک چسب یک دو سه نیاز دارد.

دیگر مزایای چسب یک دو سه عبارتند از:

  • قدرت چسبندگی بسیار بالا
  • کاربرد آسان و سریع
  • قابلیت چسباندن  قطعات با جنس های مختلف
  •  قابلیت خشک شدن سریع
  • ماندگاری و دوام بالا
  • صرفه جویی در مصرف چسب
  • و مزایای بسیار دیگر.

نکته قابل توجه این است که هر فرد با یکبار خرید چسب یک دو سه با قیمتی مناسب، به دلیل حجم نسبتا بالای این چسب ها می تواند برای مدتی طولانی از آن استفاده کند.

حلال چسب یک دو سه

چسب های یک دو سه از قویترین چسب های موجود در بازار هستند که دوام بالای آنها بیشتر به دلیل واکنش نشان ندادن در مقابل برخی حلال ها مانند الکل، بنزین و آب می باشد. تنها حلالی که برای پاک کردن این چسب از روی سطوح مختلف کاربرد دارد، استون صنعتی می باشد. که باید مقداری از آن را بر روی دستمال یا پنبه ای بریزید و بر روی محل مورد نظر نگه دارید تا چسب را درون خود حل کند و با یک فشار دو قطعه ای که با چسب یک دو سه بهم چسبانده بودید از هم جدا شوند. از این نوع حلال برای پاک کردن تمام سطوح آغشته به چسب می توان استفاده کرد. اما حلال دیگر چسب های یک دو سه آتش می باشد که باعث ذوب شدن چسب از روی سطح می شود. البته آتش کاربرد چندانی در این زمینه ندارد چون خود آسیب زننده است، و فقط برای پاک کردن چسب از روی سطوح سخت مانند فلز و سنگ که در مقابل آتش مقاوم هستند استفاده می شود.

برای پاک کردن چسب یک دو سه از روی پوست بدن می توان از روش های زیر استفاده کرد:

  • محلولی از آب گرم و صابون یا  پودر لباسشویی درست کنید و اجازه دهید قسمتی از پوست که به چسب آغشته شده چند دقیقه ای درون این محلول بماند و سپس چسب را بکنید.
  • محلولی از آب و نمک درست کنید و مراحل بالا را در مورد آن طی کنید.
  • از استون هایی که برای پاک کردن لاک بکار می روند استفاده کنید، به این صورت که پنبه ای را به استون آغشته کرده و روی محل مورد نظر نگه دارید، استون باعث حل شدن چسب شده و چسب به راحتی از روی پوست شما کنده می شود.

چسب 123

 

نحوه خرید چسب یک دو سه از فروشگاه آنی چسب http://www.anychasb.com

برای خرید انواع چسب های یک دو سه ارزان می توانید به آدرس اینترنتی فروشگاه مراجعه کرده و سپس بر روی قسمت چسب یک دو سه کلیک کنید، در انتهای کادر گزینه تماس بگیرید را مشاهده خواهید کرد. این گزینه را که انتخاب کنید آدرس فروشگاه حضوری ما، شما تماس فروشگاه و ایمیل فروشگاه را مشاهده خواهید کرد می توانید با یکی از این سه طریق با ما در ارتباط باشید تا ما انواع چسب های یک دو سه ارزان و با کیفیت را به شما معرفی کنیم.

                            

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + هفت =