مقالات

ویژگی های منحصر به فرد چسب آکواریوم کاسپین

چسب آکواریوم کاسپین

چسب آکواریوم کاسپین محصولی فوق العاده قدرتمند است و در فضای صنعتی و کارخانجات و منازل مورد استفاده قرار می گیرد. چسب آکواریوم کاسپین نوعی درزگیر است. در واقع یکی از روش هایی که فضاهای خالی بین سطوح را پر می کند، استفاده از چسب درزگیر است. درزگیرها که با عنوان چسب درزگیر نیز شناخت می شوند مدل های متنوعی دارند و چسب آکواریوم برند کاسپین یکی از بهترین آنها محسوب می شود. هوشمندانه خرید کنید!

چسب آکواریوم کاسپین

 

چسب آکواریوم کاسپین در یک نگاه

برای تولید چسب آکواریوم کاسپین از فرمولاسیون سیلیکونی استفاده شده است تا برای فضای خالی پنجره، شیشه ها و همینطور سرویس بهداشتی و کاشی و الومینیوم مورد مناسبی باشد. این محصول برای نمای شیشه ای بیرون ساختمان نیز استفاده می شود و درزگیری آن بی نظیر است.

یکی از مهمترین ویژگی هایی که برای چسب آکواریوم برند کاسپین اعلام شده است سطح مقاومت بالای آن بوده که توانسته در برابر ضربات شدید و رطوبت نیز دوام خوبی داشته باشد. چسبندگی چسب آکواریوم برند کاسپین بسیار قوی بوده و رنگ پذیری خوبی دارد.

در تولید چسب آکواریوم کاسپین با فرمولاسیون جدید از خاصیت ضد قارچ بودن آن صحبت شده است که سبب می شود در طولانی مدت هیچ آثار مخربی از خود به جا نگذارد. اینطور که بررسی ها نشان می ده این درگیر در برابر نور های مصنوعی و نور خورشید نیز عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

چسب آکواریوم کاسپین همانطور که از نامش مشخص است ضد آب بوده و برای آکواریوم استفاده می شود یعنی هر محیط مرطوبی به واسطه این چسب ها از نفوذ آب در امان خواهد بود.

محدوده دمایی از 20- الی 120+ روی این چسب هیچ اثر بدی نمی گذارد. چسب آکواریوم برند کاسپین معمولا به رنگ مشکی عرضه می شود و کار با آن بسیار آسان است.

 

چسب آکواریوم کاسپین اصل

مزایای چسب آکواریوم کاسپین

چسبندگی و دوام بالا اولین و مهمترین مزیت چسب آکواریوم برند کاسپین محسوب می شود به طوری که برای کارهای صنعتی به خصوص خودروسازی یک انتخاب عالی است. از سوی دیگر این چسب ها حاوی مواد ضد قارچ هستند و هیچ آسیبی به بافت دستگاه و قطعه وارد نمی کنند. چسبندگی این چسب به قدری سریع است که نیاز به زمان استراحت برای چسبیدن نخواهد بود.

کسانی که از چسب آکواریوم برند کاسپین برای چسباندن زه کناری خودروی خود استفاده کرده اند رضایت 100 درصدی از آن دارند و معتقد هستند که فشار آب و نور خورشید و حتی حرارت آسیبی به آن وارد نکرده و کیفیت چسب کاهش پیدا نکرده است.

ضد آب بودن این چسب ها سبب شده تا در محیط های مرطوب مورد استفاده قرار بگیرد و بسیار عالی اجرا شود. این محصول عملکرد بی نظیری نسبت به سایر چسب های هم رده خود داشته و رضایت بیش از 95 درصد را کسب کرده است.

چسب سیلیکون

کاربرد چسب آکواریوم کاسپین

برای درزگیری فضاهای خالی پشت پنجره می توانید از چسب آکواریوم کاسپین استفاده نمایید و همینطور درزهای بین آینه ها و کاشی های سرویس بهداشتی نیز به واسطه چسب آکواریوم برند کاسپین به خوبی پوشانده می شود.

در جدیدترین سطح کاربری از چسب آکواریوم برند کاسپین، استفاده از آن برای ساخت پانل های فشرده نیز دیده می شود. این مدل از چسب ها برای چسباندن نمای شیشه ای بیرون ساختمان بهترین گزینه هستند.

از چسب آکواریوم کاسپین می توان برای چسباندن هر نوع محصولی استفاده کرد. یعنی ممنوعیت در استفاده از آن برای کاغذ و مقوا، پلاستیک، فلز، چرم، پارچه، کاشی، مصالح ساختمانی، قطعات خودرو و لوله کشی  وجود نخواهد داشت.

روش استفاده از چسب آکواریوم کاسپین

شایعاتی مبنی بر اینکه استفاده از چسب آکواریوم کاسپین بسیار دشوار است، و نیاز به ابزار و تخصص خاصی است، را هرگز باور نکنید.

روال کار به این صورت است که در ابتدا باید سطح مورد نظر را از آلودگی چربی و گرد و غبار پاک کنید. برای این کار شاید نیاز به سمباده داشته باشید.

کسانی که از چسب آکواریوم برند کاسپین برای چسباندن زه کناری خودروی خود استفاده می کنند می بایست به واسطه نوار مخصوصی زه را جداسازی نمایند و آن را به دقت تمیز کنند.

حال می بایست نوک کارتریج را ببرید و نوک موشکی مخصوص را روی آن سوار کنید. مقدار کمی از این نوک را سوراخ نمایید.

کارتریج ها در گان های تزریق قرار می گیرند و پس از اینکه تزریق صورت گرفت نیاز است که از یک ابزار برای پخش کردن آن استفاده کنید تا همه بخش های محصول به چسب آغشته شود.

دقت شود که چسب آکواریوم برند کاسپین نباید به چشم و پوست دستتان برخورد داشته باشد پس حتماً از دستکش های مخصوص استفاده نمایید.

چسب آکواریوم کاسپین با دوام

فرمولاسیون چسب آکواریوم کاسپین

در تولید چسب آکواریوم کاسپین از جدیدترین فرمولاسیون روز دنیا استفاده شده است به طوری که بارها و بارها آزمون و خطا روی مقدار چسبندگی آن صورت گرفته است تا مشخص شود که در برابر شرایط متفاوت رطوبتی چه وضعیتی خواهد داشت. اینطور که مشخص است این چسب ها از نظر سبک اجرایی بسیار خاص هستند و در بازار های رقابتی داخلی و خارجی مورد حمایت قرار می گیرند.

 

در تولید چسب آکواریوم کاسپین از استانداردهای بین المللی استفاده شده است و هیچ عدم رضایتی در این راستا دیده نمی شود. مواد اولیه مرغوبی که برای این چسب ها استفاده شده است سبب می شود تا دوام زیادی داشته باشد.

چسب آکواریوم برند کاسپین دچار شکنندگی نمی شود یعنی ضربه و فشار هیچ آسیبی به آن وارد نمی کند این موضوع سبب شده تا این چسب ها در مقابل فشار کاری بالا نیز استفاده شوند و کارایی خوبی داشته باشند.

چسب آکواریوم کاسپین می بایست به صورت روان اجرا شود و اجرای قطره ای آن معمولاً اثر بخش نبوده و اشتباه است.

این مدل از چسب ها در رنگ های سفید و مدل های بی رنگ نیز عرضه می شوند و برای آکواریوم ها و سایر مصالحی که روکار هستند زیبایی بیشتری به نسبت رنگ مشکی دارند.

از چسب آکواریوم برند کاسپین به رنگ قرمز برای واشر سازی استفاده می شود و رنگ قهوه ای آن برای صنایع چوب مورد استفاده است. اینطور که مشخص است درزگیری کاشی و سرامیک به واسطه مدل های بی رنگ آن صورت می گیرد و مقاومت بالایی دارد.

از چسب آکواریوم کاسپین می توان برای کارهای عمومی و تاسیساتی نیز استفاده کرد و اثربخشی خوبی از خود به جا می گذارد این مدل از چسب ها بر اساس میزان کیفیت خود قیمت گذاری می شوند اما نسبت به مدل های هم رده قیمت مناسب و کارایی بالاتری دارند.

یک نکته بسیار مهم در خصوص چسب آکواریوم این است که برای چسباندن سنگ گرانیت و پلکسی نیز می توان از آن استفاده کرد و به طور کلی دارای کیفیت اجرایی بالایی است. این محصول برای موارد تعمیراتی نیز استفاده می شود و اثر بخشی بالایی دارد. خرید اینترنتی چسب آکواریوم کاسپین با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت برای شما فراهم شده است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× هفت = 21