مقالات

بهترین قیمت چسب نواری

بهترین قیمت چسب نواری

بهترین قیمت چسب نواری

نوار چسب شیشه ای یکی از انواع نوارچسب های شناخته شده است که از در بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت چسب نواری شیشه ای یکی از عوامل تعیین کننده در خرید این محصول است. از نوارچسب شیشه ای می توان در خانه ها و مدارس برای چسباندن موقت اشیاء شکسته، تزئینات، هدایا، صنایع دستی، پوشش سطوحی که نباید با عوامل خارجی برخورد داشته باشند و … استفاده نمود.

نوار چسب ها به دلیل شفافیت بالا، اولین انتخاب برای تزئین شیشه های پنجره یا آینه ها نیز می باشند. نوار چسب ها عملاً نامرئی هستند و بدون دیده شدن، به خوبی شی یا وسیله مورد نظر را می چسبانند. نوارهای شفاف همچنین به راحتی مورد استفاده قرار گیرند و در عملکرد چسباندن عالی عمل می کنند.

نوارچسب های شیشه ای امروزه در انواع مختلف با عرض 2 سانتی متر و 5 سانتی متر و یا برنزی و الماسی با برندهای مختلف تهیه و تولید می شوند. قیمت چسب نواری شیشه ای نیز براساس اندازه، نوع و برند آن متفاوت بوده و شما می توانید برحسب نیاز خود از انواع این چسب ها خریداری نمایید.

چسب شیشه ای چیست؟

چسب شیشه ای که در اصطلاح به عنوان چسب نواری نیز شناخته می شود، نوعی چسب است که برای تولید آن از مواد خاص چسبنده ای بر روی برش های نواری شکل پلاستیکی شیشه ای استفاده کرده اند.

استفاده از این نوع نوار چسب ها بسیار ساده است. به دلیل موارد استفاده چسب های نواری شیشه ای در کارهای سطحی، قدرت چسبندگی این چسب ها بسیار ضعیف طراحی می شود.

نوارچسب های شیشه ای سایزهای متفاوتی دارند. چسب پهن ده سانتی و چسب پهن 5 سانتی از جمله شناخته شده ترین انواع چسب پهن مورد استفاده در بخش های مختلف است. همچنین نوارچسب های 2 سانتی نیز از جمله پرکاربردترین نوع این چسب ها می باشند.

 

چسب نواری

قیمت چسب نواری کوچک

همانطور که گفتیم چسب نواری باریک که به عنوان چسب کتاب نیز شناخته می شود در موارد مختلف چسباندن کادو، کاغذ، اشیاء و … کاربرد دارد. این چسب ها اگرچه قدرت چسبندگی کمی دارند اما به دلیل استفاده های متنوعی که دارند، در اغلب خانه ها، مدارس، ادارات، شرکت ها و … دیده می شوند. قیمت چسب نواری باریک نیز با توجه به مارک چسب، کیفیت چسب، اندازه چسب و … تعیین می شود.

چسب نواری کوچک

قیمت چسب نواری پهن

چسب نواری

این نوع چسب های نواری شفاف نسبت به انواع چسب های باریک کاربرد بیشتری دارند. نوار چسب های شفاف پهن در زندگی کاری روزمره صنعتگران بسیار مفید هستند. این چسب ها می توانند برای قرار دادن اعلان ها یا مهر و موم نامه ها مورد استفاده قرار گیرند. جدا از دفاتر کار و شرکت ها، از جمله بخش های معمول کاربرد این چسب ها شامل تعمیرات موقتی، عایق بندی کابل، بسته بندی ایمن جعبه های مقوایی (اسباب کشی) یا بسته بندی اشیا است. این وظایف به سرعت با استفاده از نوار چسب شفاف پهن انجام می شود.

یک مزیت بزرگ نوار چسب شفاف این است که به هیچ وجه جسم را نمی پوشاند. این ویژگی ممکن است ایمنی بالاتری ایجاد کرده و از طرف دیگر جذابیت بصری بالاتری نسبت به انواع نوار چسب رنگی داشته باشد. قیمت نوار چسب پهن شیشه ای نیز بسته به برند و عرض چسب متفاوت خواهد بود. نوارچسب پهن نسبت به چسب باریک، چسبندگی بیشتری دارد.

چسب نواری پهن

قیمت چسب شیشه ای جانسون

چسب نواری تحریر جانسون یکی از انواع چسب های شناخته شده و با کیفیت موجود در بازار است که در موارد متعدد روزمره کاربرد دارد. این چسب علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسبی نیز دارد و بنابراین از جمله چسب های پرطرفدار است. این چسب نواری شیشه ای نیز با پوشش دهی عالی بدون نیاز به حرارت، به خوبی تنها با کمی فشار بر روی محل موردنظر شما چسبانده خواهد شد.

قیمت چسب نواری شیشه ای جانسون با توجه به کیفیت و کارایی بالا، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

قیمت چسب نواری هرکولس

نوار چسب شیشه ای هرکولس یکی دیگر از انواع چسب های شیشه ای موجود در بازار است که در انواع 5 سانتی موجود می باشد. این نوارچسب نیز کاربرد های مختلفی در صنایع و بخش های مختلف دارد. مهم ترین استفاده از این چسب ها، فیکس کردن درب جعبه ها یا کارتن ها در حین اسباب کشی است. همچنین جلد کردن کتب درسی و ساخت کاردستی های مختلف نیز از دیگر کارایی های این چسب های پرقدرت است.

این مدل چسب ها از برند هرکولس مالزی نیز قدرت چسبندگی بالایی داشته و به راحتی قابل استفاده هستند. شما می توانید به کمک قیچی یا هر وسیله تیز دیگری این چسب ها را در اندازه های مختلف برش داده و استفاده نماید.

 

خرید چسب نواری شیشه ای ارزان

از آن جایی که چسب ها یکی از محصولاتی هستند که روزانه در بخش های متنوعی کاربرد دارند، بنابراین خرید یک چسب ارزان و در عین حال باکیفیت می تواند به میزان زیادی در هزینه های شما صرفه جویی کند.

قیمت چسب نواری شیشه ای می تواند عامل مهمی در خرید این محصول باشد. درواقع از آن جایی که این محصول در بخش های مختلف کاربرد زیادی دارد و به تعداد زیادی مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین قیمت چسب نواری شیشه ای می تواند عامل تعیین کننده ای برای خریداران باشد.

چسب جانسون یکی از انواع چسب نواری شیشه ای ارزان است که احتیاجات مختلف روزمره بانک ها، ادارات، منازل و … را برطرف می نماید. این چسب علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت مطلوبی نیز دارد و نیازهای ساده روزمره شما را برطرف می کند.

نوارچسب شیشه ای ارزان را از کجا بخریم؟

چسب های نواری یکی از محصولات پرکاربردی هستند که در مغازه های مختلف از سوپرمارکت ها گرفته تا لوازم التحریری ها پیدا می شوند. اما امروزه این چسب ها را می توانید به راحتی در فروشگاه های اینترنتی نظیر آنی چسب نیز پیدا کنید. تفاوت عمده خرید نوارچسب ها از فروشگاه های اینترنتی با خرید حضوری از مغازه ها و فروشگاه های مختلف، در امکان بررسی ویژگی های محصول است.

 

 

شما می توانید با مراجعه به صفحه محصولات فروشگاه اینترنتی آنی چسب جهت خرید انواع چسب و یا چسب نواری مورد نظر خود اقدام کنید و در صورت عدم یافتن محصول مورد نظر خود، با ما تماس بگیرید. آنی چسب به عنوان مرکز خرید اینترنتی انواع چسب با سابقه سال ها فعالیت خود در زمینه انواع چسب های صنعتی، ساختمانی، آکواریومی، خودرویی، 123 و … می تواند محل مناسبی برای خریدی مطمئن و راحت باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 × = سی شش