مقالات

انواع محصولات چسب رازی

چسب رازی همه کاره

انواع محصولات چسب رازی در آنی چسب

چسب رازی را بیشتر بشناسیم

چسب رازی از جمله محصولات پر کاربرد در زندگی می باشد که توسط گروه صنعتی رازی تولید می شود. این شرکت به صورت سالیانه 18000 تن چسب که در انواع مختلفی به بازار عرضه می شوند، تولید می کند. یکی از نمونه های این چسب ها چسب همه کاره ی رازی است که دارای شفافیت و چسبندگی قوی می باشد و در موارد مختلف مصارف خانگی، محیط کار، ماکت سازی، کارهای دستی مدارس و … به کار می رود. ویژگی که موجب خاص شدن این محصول می شود این است که استفاده ی سریع و آسانی دارد به گونه ای که برای چسباندن متریال های مختلف از جمله کاغذ، پلاستیک، سرامیک، چینی، شیشه، چوب، چرم و … به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به بررسی چند نمونه از چسب رازی می پردازیم. با آنی چسب همراه باشید

 

برخی از انواع چسب رازی

 

چسب قطره ای رازی:

این چسب یک انتخاب خوب برای چسباندن قطعات مختلف ظرف چند ثانیه می باشد.

 

چسب PVC رازی:

از این چسب برای اتصال پروفیل ها و لوله های PVC استفاده می شود.

 

چسب PVC تارگت رازی:

این چسب مخصوص لوله های فشار قوی در تیوپ های 50 و 100 سی سی عرضه می شود.

 

چسب همه کاره ی رازی:

از این چسب در کاربرد های مختلف خانگی، اداری، صنایع دستی و … استفاده می شود. این مدل از چسب رازی مقاومت حرارتی تا 100 درجه ی سانتی گراد دارد و برای اتصالات در معرض نور خورشید بسیار مناسب است.

 

چسب فوری یا صنعتی کرافت رازی:

از این چسب برای اتصال قطعات کائوچو، صنایع چرم و کفش سازی، لاستیک و خودرو سازی، شیشه، فوم، گلسازی و … استفاده می شود.

 

چسب دو قلو رازی:

از این چسب برای اتصالات بسیار قوی بین سطوح شیشه ای، سنگی، فلزی و … استفاده می شود. چسب دو قلو رازی مقاومت حرارتی بالایی دارد و در دو نوع شفاف و رنگی عرضه می شود. این نوع از چسب رازی در برابر حلال های شیمیایی بسیار مقاوم است.

 

چسب سیلیکون رازی:

این چسب برای اتصالات شیشه ای، استیل، فلز، مس، کاشی، سرامیک و … مناسب می باشد. از جمله ویژگی های این چسب می توان به انعطاف پذیری بالا و مقاومت در برابر فشار و دمای زیاد اشاره کرد. قدرت چسبندگی و قابلیت این مدل از چسب رازی بسیار بالا می باشد و در برابر اشعه ی فرا بنفش نیز مقاوم است.

 

چسب ماتیکی رازی:

از این چسب برای موارد روزمره ی خانگی، دفتر کار، کار دستی و … استفاده می شود. این چسب ها قابل شست و شو می باشند و مناسب برای استفاده ی کودکان هستند و رایحه ی مطبوعی دارند.

 

چسب سنگ رازی:

نوعی چسب رازی بر پایه ی پلی استر می باشد و برای چسباندن قطعات سنگی درساختمان سازی، صنایع مختلف و یا مصارف خانگی و معمولی به کار می رود. این چسب قابلیت تراشکاری و سمباده خوری دارد. همچنین می توان آن را در کاربرد های مختلف رنگ نمود و به صورت رنگی به کار برد. برای پر کردن منافذ در محیط های مرطوب مانند حمام، دستشویی و … نیز مناسب می باشند

 

کاربرد چسب فوری کرافت رازی

چسب کرافت رازی ، از دیگر انواع چسب رازی می باشد که قدرت چسبانندگی بالایی دارد و در برابر حرارت و رطوبت مقاوم است . بیشترین کاربرد چسب کرافت رازی ، برای چسباندن ورق های پلاستیکی ، چرم ، فوم نرم و پی وی سی سخت می باشد.

چسب کرافت razi ، بسیار قابل اشتعال است و حتما باید دور از مواد اشتعال زا نگهداری شود و تا 100 درجه سانتی گراد قابلیت تحمل دما دارد . بنابراین اگر به یک چسب کرافت قدرتمند برای چسباندن نیاز دارید خرید چسب کرافت رازی به شما کاربران پیشنهاد می شود.

 

کاربرد چسب دو قلو رازی

یکی دیگر از تولیدات شرکت رازی در زمینه چسب ، تولید چسب دو قلو رازی می باشد . چسب دو قلو razi ، از دو نوع چسب ساخته شده که با ترکیب این دو چسب یک چسب قدرتمند برای چسباندن سطوح فلزی ، شیشه ، سنگ و چوب ایجاد می شود . به دلیل قابلیت خشک شدن سریع ، قدرت بسیار بالا در چسباندن ، دوام زیاد در برابر حلال شیمیایی چسب دو قلو رازی به عنوان بهترین چسب دو قلو در بازار شناخته شده است که در دو نوع شفاف و رنگی می باشد .

چسب دوقلو رازی بی رنگ و کاملا شفاف است و با ترکیب مساوی دو جزء چسب دوقلو شفاف رازی چسبندگی عالی روی سطح ایجاد می شود.

 

کاربرد چسب سیلیکون رازی

چسب سیلیکون رازی یک درزگیر تک جزیی فوق العاده قدرتمند است که برای درزگیری کاشی ، سرامیک ، سرویس های بهداشتی بسیار استفاده می شود. این محصول در برابر مواد شوینده ، مواد شیمیایی و رطوبت دوام زیادی دارد و یکی از پرفروش ترین محصولات رازی محسوب می شود.

 

شرکت چسب رازی ، با تولید انواع چسب سیلیکون رازی مانند چسب سیلیکون نیوترال پرستیژ رازی ، چسب رازی آکواریوم سیلیکونی ، چسب سیلیکون رازی سیل توانسته نیاز مصرف کنندگان را در ارتباط با چسب های سیلیکونی برطرف سازد. چسب های سیلیکون رازی معمولا برای درزگیری و آب بندی استفاده می شوند.

 

نحوه استفاده از چسب سیلیکون درزگیر

برای استفاده از چسب سیلیکون درزگیر باید آشنایی کامل با نحوه استفاده از چسب سیلیکون درزگیر را داشته باشید.

ابتدا سطح را تمیز و خشک کنید سپس کارتریج را بریده و آن را در تفنگ مخصوص چسب سیلیکون قرار دهید . در مرحله آخر درز و شکاف ایجاد شده را با استفاده از چسب درزگیر سیلیکون پر کنید.

 

مزایا چسب درزگیر سیلیکون رازی

قابلیت انعطاف پذیری بالا
مقاوم در برابر فشار و دما
مقاوم در برابر اشعه یو وی ماورا بنفش
درزگیر عالی برای سطوح
ضد قارچ و مناسب برای آب بندی
کاربرد چسب آهن رازی

برای ساخت چسب آهن رازی از بهترین فرمولاسیون استفاده شده که موجب افزایش قدرت در چسبانندگی چسب آهن رازی می شود ، اصلی ترین کاربرد چسب آهن رازی ، برای چسباندن قطعات فلزی و آهنی می باشد اما از این نوع چسب رازی می توان برای چسباندن موکت و پلاستیک نیز استفاده نمود. چسب آهن معمولا به صورت تیوپی به بازار عرضه می شود.

 

نحوه استفاده صحیح از چسب آهن

با استفاده از قلم مو ، استفاده از چسب بسیار آسان تر می شود بنابراین در اولین مرحله یک قلم مو برای چسباندن تهیه نمایید . سپس چسب آهن را به محل مورد نظر آغشته کرده ، پس از گذشت 10 دقیقه چسب کاملا خشک می شود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 2 = ده