مقالات

مقایسه چسب های 123 موجود در بازار

مقایسه چسب های 123

مقایسه چسب های 123 موجود در بازار

در این مقاله از آنی چسب درباره مقایسه چسب های 123 موجود در بازار سعی کرده ایم تمامی اطلاعات مفید برای خرید این چسب ها را در اختیار شما قرار دهیم تا با مقایسه عملکرد آنها و شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید ، آنی چسب یکی از برند های فروش آنلاین چسب در کشور میتواند در امر خرید چسب های 123 شما را یاری کند ، کافی است با پشتیبانی ما تماس بگیرید و خرید خود را بر حسب نیاز انجام دهید و طی 3 روز کاری درب منزل تحویل بگیرید ، همه ما اسم چسب 123 را در کنار سایر چسب ها برای انجام کارهای فنی شنیده ایم. چسب های 123 یا قطره ای از جمله چسب های مایع و بی رنگی هستند که تقریبا برای اتصال وسایل مختلف به کار برده می شوند و بسیار پر قدرت هستند.این محصول با نام تجاری سیانواکریلات در سال 1958 روانه بازار شد. در واقع این چسب ها از ابتدا برای مصرف در کارخانه جات و کارگاه ها تولید شدند، اما قدرت آن ها باعث شد راه آن ها به خانه ها و برای مصارف خانگی هم باز شود. نام 123 نیز از جایی به آن ها داده شد که سرعت خشک شدن و تاثیر آن ها توسط افراد مشاهده شد. ماده اصلی برای تولید این چسب ها سیانواکریلات است. در ادامه با مزایای استفاده از این چسب ها نسبت به چسب های دیگر موجود در بازار اشاره می کنیم پس همراه با آنی چسب باشید .

همچنین در نظر داشته باشید برای خرید چسب 123 از آنی چسب میتوانید از فروشگاه ما اقدام کنید و توی کوتاه ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید . 

نقاط قوت چسب های 123

بزرگ ترین مزیت آن ها قدرت چسبندگی بالای آن هاست. به طوری که با زدن مقدار کمی از آن ها می توانیم دو قطعه را به طور دائمی به هم متصل کنیم.
قدرت چسبندگی بالای چسب های 123 در کنار دوام بالای آن ها اهمیت پیدا می کنند. چرا که این چسب ها بسیار پایدار هستند و اثر آن ها خیلی سخت از بین می رود.

مزیت دیگر آن ها، مقاومت بالایشان در برابر حلال های مختلف مانند، الکل، بنزین و روغن است. علاوه بر این چسب های 123 مقاومت بالایی در برابر رطوبت، حرارت و آب دارند.

مشکل بزرگی که چسب های مختلف دارند این است که باید مدت زمان طولانی برای خشک شدن آن ها صبر کنیم. اما با خرید چسب های 123، این مشکل برطرف می شود. چرا که تنها 5 تا 20 ثانیه زمان لازم است تا کاملا خشک شوند.

بی رنگ بودن آن ها نیز یکی از بزرگ ترین مزایای آن هاست. به طوری که با استفاده از آن ها، اثری روی مواد مختلف باقی نمی ماند.

مقایسه چسب های 123

چسب 123 مپل مکس

برند مپل مکس | Maple Max محصول کشور ایران می باشد که میتواند با برند های مشابه خارجی رقابت داشته باشد.

این چسب دارای غلظت مناسب و زمان گیرایی نسبتاً سریع میباشد که از آن برای چسباندن قطعات پلاستیکی،چوبی و همچنین سطوحی که دارای ناهمواری هستند استفاده می شود.

همچنین توجه داشته باشید که برای خشک نشدن این چسب بعد از استفاده حتما درب چسب را ببنید.

چسب 123 دیبا فیکس

برند دیبا فیکس | Diba fix به دلیل ویژگی های استثنایی که دارد در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد که کاربرد این چسب در صنایع چوبی و ساختمانی غیر قابل انکار است.

همچنین این چسب به دلیل چسبندگی بالا در صنایعی که نیاز به دقت و استحکام بالایی دارند مورد استفاده قرار میگیرد مانند صنایع پلاستیک و بسته بندی و … .

چسب 123 موتا فیکس

برند موتا فیکس | Muta Fix دارای چسبدنگی و استحکام بالایی بوده و همچین در صنایعی که نیاز به اتصال سریع دارند استفاده میشود.

عمده مصرف این چسب در صنایع چوبی MDF ، سنگ ، لاستیک و انواع فلزات است.

چسب 123 سوما فیکس

برند سوما فیکس | Soma Fix در سال 2000 در کشور ترکیه تاسیس شد همچنین فعالیت این برند گسترش بزرگی داشته و هم اکنون در 32 کشور فعالیت جهانی دارد و به دلیل کیفیت و تنوع بالا و به علاوه چسبندگی و زمان گیرایی کوتاهی که این برند دارا است به طور ویژه در بازار شناخته میشود.

چسب میتراپل

چسب یک دو سه میتراپل از تولیدات برند میتراپل ترکیه می باشد. این چسب یکی دیگر از انواع چسب 123 می باشد که در مصارف متعددی مانند چسباندن انواع قطعات نئوپانی، چوبی، فلزی، لاستیک، چرم، شیشه و سایر قطعات مورد استفاده قرار می گیرد.

قدرت چسبندگی چسب میتراپل بسیار بالا است؛ بنابراین با استفاده از این چسب در مدت زمان کوتاهی بین 10 تا 15 ثانیه گیرش و چسبندگی بین سطوح انجام می گیرد. چسب یک دو سه میتراپل را می توان غیر از مصارف صنعتی، در تعمیر و چسباندن قطعات مختلف پلاستیکی و فلزی نیز مورد استفاده قرار داد.

چسب میتراپل مانند سایر چسب های فوری یا قطره ای دارای دو جزء چسب تیوپی و اسپری می باشد.

چسب 123 استار باند

از جمله محصولات سیانو اکریلاتی مشهور چسب یک دو سه استار باند است. این محصول از تولیدات کشور ترکیه می باشد.

ویژگی بارز چسب 123 استار باند چسبندگی فوق العاده قوی و فوری می باشد. در چسب 123 استار باند زمان گیرش بسیار کمتر از سایر نمونه های چسب های 123 بوده و به همین دلیل از هر نظر یک محصول پر کاربرد محسوب می شود.

اصلی ترین کاربرد چسب یک دو سه استارباند، استفاده در صنایع چوبی، ام دی اف و انواع سنگ نما در ساختمان می باشد. این محصول نیز مانند سایر چسب های سیانو اکریلاتی با قیمت خرید بسیار مناسبی در فروشگاه های معتبر اینترنتی عرضه شده است.

چسب 123 سنا باند

چسب یک دو سه سنا باند نیز یکی دیگر از چسب های سیانو اکریلاتی به شمار می رود که در مصارف مختلفی مانند چسباندن و اتصال قطعات فلزی، مقوایی، پلاستیکی، کاشی کاری و قطعات چینی کاربرد دارد. چسب 123 سنا باند دارای مزایای منحصر به فردی می باشد.

از جمله مزایای آن می توان به حساسیت زا نبودن آن برای افراد مستعد به حساسیت مواد شیمیایی اشاره کرد که از این نظر نسبت به سایر چسب های موجود در بازار از اهمیت ویژه ای برخوردار است. توصیه می شود این محصول را بیشتر در مصارف خانگی مورد استفاده قرار دهید.

چسب 123 سنا باند از تولیدات کشور ترکیه می باشد که در این زمینه محصولات پرکاربردی را به بازارهای جهانی صادر نموده است.

آنی چسب با کنترل به نحوه تهیه ، توزیع کالا و نظارت دقیق مدیریت و پرسنل مفتخر به کسب نمایندگی انحصاری چندین شرکت بزرگ و عاملیت توزیع برندهای معتبر گردیده است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ هفت = 16