مقاله

بهترین برند چسب ساختمانی

بهترین برند چسب ساختمانی

بهترین برند چسب ساختمانی در آنی چسب

در این مقاله از آنی چسب درباره بهترین برند چسب ساختمانی ، به تمامی سوالات شما پاسخ داده ایم ، همچنین اگر در انتهای مقاله سوالی در ذهن شما باقی ماند میتوانید با پشتیبانی آنی چسب تماس بگیرید و بصورت رایگان مشاوره دریافت کنید و یا در فروشگاه اینترنتی ما چسب های ساختمانی مختلف را باهمدیگر مقایسه کنید و بهترین خرید را برای خود رقم بزنید ، بهترین برند چسب ساختمانی ، همانطور که پیشرفت علم بر صنایع مختلف تاثیر گذاشته است، تاثیر آن بر صنعت ساختمان سازی نیز غیر قابل انکار است. این پیشرفت باعث تولید چسب های مختلفی از جمله چسب ساختمانی شده است که باعث کاهش برخی هزینه ها در صنعت ساخت و ساز می شود. چسب ساختمان ملاتی چسبنده است که به صورت کیسه ای و بسته بندی تولید و به بازار عرضه می شود. این چسب محصولی مدرن با قابلیت های بسیار زیاد است و استفاده از آن نیاز به مهارت خاصی ندارد به طوری که حتی افراد غیر حرفه ای نیز می توانند از آن به راحتی استفاده کنند. از جمله ویژگی های چسب های ساختمانی می توان به حلال بودن بر پایه آب، خشک شدن طی مدت 24 ساعت، داشتن حالتی خمیری، مقاوم در برابر رطوبت، ضد آب بودن، انعطاف پذیری پس از خشک شدن، قابلیت چسبندگی به مصالح و… اشاره کرد.

 

همچنین برای خرید چسب ساختمانی از آنی چسب میتوانید از فروشگاه آنلاین ما دیدن فرمایید .

 

چسب های ساختمانی کاربرد های بسیار وسیعی دارند که برخی از این کاربرد ها به شرح زیر است:

نصب انواع لمینیت گچی
نصب انواع کاشی و سرامیک برای دیوار و کف
نصب انواع کفپوش
نصب انواع دیوارپوش
نصب انواع لوله و اتصالات ساختمانی
نصب انواع پنل های از پیش ساخته شده
نصب انواع مصالح ساختمانی سبک و سنگین
پر کردن ترک و شکاف موجود در داخل ساختمان
فیکس کردن و درزگیری تمامی پنجره ها
انجام برخی تعمیرات سطحی و موضعی
گرمایش و تهویه مطبوع
نصب انواع پوشش های مناسب سقف
چسباندن مواد سنگین تر از جمله بتن، فلزات، فولاد، سیمان، بلوک، سنگ تراشی جامد و تو خالی، پلیت، رندر، آهن، انواع سنگ، شیشه، چوب، سنگ آجر، آهن، آلومینیوم، مس، شیشه و…
مرطوب کردن بتن و…

چه زمانی چسب های ساختمانی مفید هستند؟

چسب های ساختمانی برای بسیاری از مشاغل ، چه در داخل و چه در خارج ساختمان مفید است. به عنوان مثال چسب های ساختمانی ضد آب ، با دوام در برابر آب و هوا ، درزگیر عالی و انعطاف پذیری بالایی دارند و برای چسباندن کاشی روی دیوار ، کفپوش و موارد دیگر استفاده می شود و برای ترمیم و تعمیر مصالح ساختمانی و مقاومت سازه ها چسب ساختمانی بسیار مفید است. چسب های ساختمانی ، برای درزگیری درب و پنجره وپر کردن شکاف ها عملکرد بسیار عالی دارند البته برای درزگیری و پر کردن شکاف های درب و پنجره ، دیوارهای ساختمان از انواع اسپری فوم مانند اسپری فوم پلی یورتان نیز استفاده می شود ، اسپری فوم از دسته چسب های ساختمانی محسوب می شود که در ساختمان ها برای عایق گیری صدا ، پر کردن شکاف های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش چسب ساختمانی در آنی چسب

چسب های ساختمانی از نظر شیمیایی چند منظوره هستند که با توجه به کاربرد به آن ها مواد شیمیایی مانند رس، سیمان، رزین های اکریلیک، مونومرهای پلی اورتان، لاستیک استایرن بوتادین، هگزان و دیگر حلال های غیر قطبی، و آغازگرهای مختلف و افزودنی های عملکردی اضافه می کنند. بنابراین چسب های ساختمانی برای مصرف در بخش های مختلف ساختمان تولید می شوند. این چسب ها به اجرای کار سرعت می بخشند و در نهایت کیفیت محصول مورد نظر را بالا می برند. مقاومت تمامی چسب های ساختمانی در برابر فشار و دما بسیار بالا می باشد. چسب های ساختمانی به صورت دانه یا پوشش کامل استفاده می شود. چسب های دانه ای به صورت خطوط چسبند که با استفاده از یک تفنگ چسبنده به یک سطح اعمال می شوند. این محصولات از ارزان ترین چسب های ساختمانی است و به طور معمول برای چسباندن مواد بزرگ و مسطح به سطوح مسطح بزرگ استفاده می شود. بعضی از روش های معمول استفاده از روش مهره ای در نصب واحدهای پلاستیکی در اطراف کاشی های گچ و یا کاشی های سرامیکی، پانل های چوبی به هر دیوار صاف و سقف کاذب روی دیوار می باشد. چسب پوشش کامل برای چسباندن وسایل کوچک مانند کاشی های کف و کاشی های سرامیکی، و یا جایی که یک سطح کامل جامد مورد نیاز است، کاربرد دارد که شامل تقریبا تمام کفپوش ها، به استثنای فرش بیش از کف و برخی از انواع کفپوش وینیل می باشد. تمامی کارهای چسبندگی پوشش کامل نیاز به استفاده از یک ماله تیرچه برای اعمال چسب دارند. بیشتر چسب های ساختمانی پایه آب به طور گسترده ای در روند بهبود عملکرد سیمان کاربرد دارند.

انواع چسب ساختمانی

چسب های ساختمانی دارای تنوع بسیار زیادی هستند و پرکاربردترین چسب های ساختمانی به شرح زیر است:

چسب خمیری کاشی و سرامیک که از رزین امولسیون و مواد معدنی ویژه ای ساخته می شود و در برابر رطوبت و فشار بار های ساختمانی مقاومت خوبی دارد.
چسب پلیمری که دارای قدرت چسبندگی و انعطاف پذیری بالایی است و قابلیت تحمل بارهای ساختمانی را دارد. این نوع چسب بسته به ساختار مولکولی که دارد نسبت به گرما عکس العمل های مختلفی نشان می دهد.
چسب اکرلیک، چسبی با قدرت چسبندگی و انعطاف پذیری بسیار بالا است که کاربرد های فراوانی دارد.
چسب رزین دارای قابلیت اتصال بسیار بالایی است و به صورت پودر، اسپری، امولسیون و مایع تولید و به بازار عرضه می شود.
چسب حرارتی HMA بوسیله یک تفنگ حرارتی مورد استفاده قرار می گیرد و هنگام استفاده از آن نیازی به صرف وقت برای خشک شدن چسب نیست.
چسب اپوکسی در ساخت و ساز کاربرد بسیار زیادی دارد و دارای قدرت چسبندگی بسیار عالی است. این چسب در دو نوع یک جزئی و دو جزئی در بازار موجود است.
چسب فشاری با اعمال نیروی فشار معین و تحت دمای مشخصی مورد استفاده قرار می گیرد و اگر این شرایط به درستی فراهم نشود، حباب هایی در بافت چسب بوجود می آید. این چسب از رزین های سنتزی، رزین های طبیعی و پلی اکریلات ها تولید می شوند و در ترمیم و تعمیر مصالح کاربرد دارند.
چسب غیر هوازی در اتصال پلاستیک، شیشه و چوب کاربرد دارند و از نسبت به دیگر اکرلیک ها سمی تر هستند.
از دیگر انواع چسب ساختمانی می توان به چسب گرماذوب، چسب یا گچ گیپتون، چسب کاشی الیاف دار، چسب میتراپل، چسب سنگ، چسب بتونه، چسب کاشی پرسلان، چسب کاشی خمیری، چسب کاشی پودری و… اشاره کرد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 9 = دوازده