مقالات, مقاله

چسب سیلیکون فست فیکس

چسب دوقلو

کاسپین

{کاسپین} نامی آشنا برای تمامی مردم ایران اعم از صنعتکاران،ساختمان سازان،خودروسازان و کلیه مشاغل دیگر میباشد زیرا همیشه با کیفیت ترین و به صرفه ترین محصولات را به مخاطبان خود عرضه داده است از این رو همیشه طرفداران خود را دارد و روز به روز به تعداد آنها نیز اضافه میشود.

چسب سیلیکون فست فیکس

چسب آکواریم کاسپین

{چسب سیلیکون آکواریوم کاسپین} با کیفیت ترین و محبوبترین سیلیکون در میان تمامی سیلیکون های موجود در بازار میباشد زیرا از قدرت چسبندگی فوق العاده و سرعت خشک شدن بالایی برخوردار است و همیشه برای مصرف کنندگانی که به کیفیت کار خود اهمیت میدهند از توجه بسزایی برخوردار است.
چسب سیلیکون {کاسپین} از فرمول بسیار قوی ساخته شده است که این فرمول برگرفته از کارخانه ای در آلمان به نام {داوکرن} میباشد.

سیلیکون فست فیکس

{چسب سیلیکون فست فیکس} که به تازگی سر زبان بسیاری از چسب فروشان و مصرف کنندگان افتاده است و مخاطبان زیادی را در همین مدت کوتاه به خود اختصاص داده است رمز موفقیت این سیلیکون داشتن مواد کارخانه داوکرن آلمان و از لحاظ کیفیت چسب دقیقا همانند کاسپین میباشد در حالی که از یک اختلاف قیمت حدودا 10 هزار تومانی پایین تر از کاسپین نیز برخوردار است.
این چسب از ضاهری بسیار جذب کننده برای مشتریان برخوردار است و همچنین در هر کارتن دارای یک دستگاه تزریق سیلیکون به صورت اشانتیون میباشد.

 

سیلیکون فست فیکس در سرنگ سفید مشکی و شفاف موجود می باشد. چسب سیلیکون سفید fastfix جهت آب بندی سرویس های بهداشتی و و اطراف کاشی و سرامیک مورد استفاده قرار می گیرد همچنین از سیلیکون مشکی فست فیکس نیز جهت آب بندی شیشه اتومبیل استفاده می شود از آنجا که سیلیکون فست فیکس دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و از چسبندگی و انعطاف پذیری بالایی برخوردار است از آن می‌توان به عنوان چسبی مطمئن جهت چسباندن شیشه اتومبیل استفاده نمود.
سیلیکون شفاف فست ویکس نیز جهت چسباندن بسیاری از موارد از جمله شیشه، چوب، سنگ، pvc، انواع فلزات، بسیاری از پلاستیک ها و گچ مورد استفاده قرار می گیرد انعطاف پذیری بالای این چسب و همچنین قدرت چسبندگی مناسب آن موجب شده تا بتوانیم این چسب را به حقیقت، یک چسب همه کاره بنامیم.

خصوصیت آنتی باکتریال این چسب نیست موجب می شود تا از ایجاد قارچ بر روی چسب پس از گذشت زمان جلوگیری شود و و در اثر مرور زمان لک و یا کثیفی بر روی این چسب باقی نمی ماند . از سویی این دیگر این چسب دارای مقاومت بالایی در برابر اشعه یوفو می باشد و همچنین در در طولانی مدت رنگ آن تغییر نخواهد کرد چسب فست فیکس در کارتریج های ۳۰۰ گرمی پر می‌شود و و به صورت ۲۴ عددی در کارتون قرار می گیرد درون هر کارتن چسب فست فیکس یک عدد تفنگ تزریق سیلیکون وجود دارد که در صورت خرید کارتنی به صورت رایگان دریافت خواهید کرد

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 + چهار =