مقاله

خرید عمده چسب کاشی

خرید عمده چسب کاشی در آنی چسب

خرید عمده چسب کاشی

در این مقاله از آنی چسب درباره خرید عمده چسب کاشی به تمامی سوالات شما پاسخ داده ایم، با ما همراه باشید، چسب کاشی و چسب سرامیک یکی از جدیدترین و مصرفی ترین چسب ها برای مصارف ساختمانی است و امروزه چسب پرسلان کاشی به دلیل استفاده آسان و سریع در صنعت ساختمان و دکوراسیون ، نصب انواع کاشی روی دیوار و حتی نصب سنگ ها کاربرد دارد. بسیاری از کاشی کاران استفاده از چسب کاشی را نسبت به روش های قدیمی مانند ترکیب ماسه و سیمان ترجیح می دهند، اما سوال اینجاست، چسب کاشی از چه ویژگی هایی برخوردار است که جایگزین روش های قدیمی همچون دوغاب شده است ؟ فروشگاه آنی چسب در این صفحه در مورد انواع مختلف چسب کاشی توضیحات بیشتری ارائه می دهد تا با توجه نوع کار، چسب کاشی مورد نیاز و مناسب را خریداری کنید.

 

همچنین برای خرید چسب ساختمانی از آنی چسب میتوانید از فروشگاه ما دیدن فرمایید .

 

انواع چسب کاشی خمیری، پودری مخصوص سرامیک پرسلان و پودر بند کشی درز نانو؛ برای نصب قوی و محکم كاشي ضد آب استخری و اسلب روی زیرسازی گچ، کناف، آجر و سیمان دیوار، سیستم گرمایش از کف ساختمان، عایق ضد رطوبت ایزوگام سرویس بهداشتی، کاشی کاری حمام و بین کابینتی ام دی اف آشپزخانه استفاده می گردد.

بررسی ترکیبات و شیمی مواد تشکیل دهنده، بهترین روش اماده سازی، طریقه چسب زدن با ماله و اجرای کار، عمده معایب احتمالی، روش محاسبه دستمزد، حداکثر مقدار مصرف در هر متر مربع و میزان زمان خشک شدن و ساخت، علل تفاوت قیمت ها، نحوه ی ترمیم و لق گیری، آموزش طرز تهیه چک لیست خرید ابزار مناسب شامل: صلیب، همزن، قلم درزگیر و ماله بندکشی. مواردی هستند که در ادامه به آنها پرداخته ایم.

چسب کاشی جزو پرفروش ترین چسب ساختمانی محسوب می شود که از نظر استحکام و مقاومت و نحوه اجرای آسان حرف اول را نسبت به روش های قدیمی می زند. چسب های کاشی به صورت پودری و خمیری با نام های چسب کاشی و سرامیک پودری و چسب کاشی و سرامیک خمیری به بازار عرضه می شوند. چسب کاشی پودری بر پایه سیمان و مواد معدنی ساخته شده و با ترکیب آب برای چسباندن انواع کاشی ، سرامیک و… استفاده می شود. چسب کاشی خمیری ، نه تنها برای ایجاد استحکام، بلکه زیبایی و ظرافت بیشتری به کاشی و سرامیک می بخشد. همچنین به دلیل سهولت اجرا، بسیاری از کاشی کاران از چسب کاشی خمیری برای چسباندن سرامیک بیشتر استفاده می کنند. به طور کل چسب کاشی و چسب سرامیک ، جدیدترین چسب های ساختمانی محسوب می شوند که در کارهای دکوراسیون و نمای سنگ های ساختمانی برای چسباندن کاشی و سرامیک استفاده می شوند و قدرت چسبانندگی عالی چسب کاشی باعث شده تا جایگزین عالی برای روش های قدیمی از جمله دوغاب و شن و ماسه باشند. البته چسب سنگ مگا استون نیز یکی از چسب های پرطرفدار در بازار است که در پروژه های ساختمانی برای نصب انواع سنگ ها ، نمای ساختمان استفاده می شود.

چسب کاشی با ترکیب آماده و چسبندگی فوق العاده بالا می تواند کاشی ها را روی دیوار، کف و استخر بچسباند و درزهای خالی بین کاشی و موزاییک را به راحتی پر کند. چسب کاشی معمولا به صورت کیسه ای در وزن های مختلف و آماده مصرف، تولید و به بازار عرضه می شود. این چسب ها عمدتا بر پایه سیمان پرتلند و پلیمرهایی مانند اپوکسی و ذرات سنگدانه هستند که آن‌ ها را می‌ توانیم بر روی سطوح سیمانی، چوبی یا شیشه‌ ای استفاده کنیم. حتی گاهی برای بازسازی ساختمان، کاشی‌ کاری بر روی کاشی‌ های قدیمی انجام می‌ شود.

به طور کلی این نوع چسب از دیگر چسب های ساختمانی فوق العاده پر مصرف و کاربردی هستند که به دو نوع پودری و خمیری تقسیم بندی می شوند. امروزه با تولید انواع چسب کاشی و سرامیک این چسب ها جایگزین مناسبی برای روش های سنتی مثل ماسه و سیمان (همان دوغاب) شده است. با استفاده از این نوع چسب ها، کاشی و سرامیک با ظرافت بیشتری به یکدیگر می چسبند. از این محصول برای تثبیت کاشی روی دیوارها، کف استخرها و حتی روی سطوح سیمانی و چوبی نیز می توان استفاده نمود.

 

خرید عمده چسب کاشی

انواع چسب کاشی از نظر مواد تشکیل دهنده و نوع کاربرد به دو دسته چسب کاشی و سرامیک خمیری و چسب کاشی و سرامیک پودری تقسیم بندی می شوند. هر کدام از این نوع چسب کاشی و چسب سرامیک کاربردهای خا صی را در صنعت ساختمان سازی اجرا می کنند.

شرکت چسب کاشی شیمی ساختمان توانسته با تولید بهترین چسب کاشی و سرامیک پودری و خمیری محبوبیت و شهرت خاصی در بازار بین طرفداران خود پیدا کند

چسب پرسلان

کاشی های پرسلان رطوبت کم تری را به خود جذب می کنند، به همین دلیل همانطور که در مطالب قبل گفته شد هر چسبی نمی تواند این نوع کاشی ها را بچسباند. با پیشرفت علم و توسعه فناوری، چسب پرسلان برای نصب کاشی های پرسلان ساخته شد. چسب پرسلان با کم ترین میزان آب، کاشی و سرامیک را می چسباند و نیازی به افزودن مواد دیگری ندارد. چسب پرسلان یکی از قوی ترین چسب های کاشی محسوب می شود که دوام عالی در برابر عوامل محیطی مانند سرما، گرما، تابش نور خورشید و.. دارد و در برابر نفوذ آب نیز مقاوم است.

شما می توانید با کم ترین هزینه، چسب پرسلان را تهیه کنید و برای چسباندن کاشی روی کاشی، قرار دادن سرامیک روی آسفالت، چسباندن کاشی روی سطح گچ کاری شده، قرار دادن کاشی پرسلان روی سطوح ضد آب و موارد بسیار دیگری که قابلیت چسبانده شدن با چسب پرسلان دارد را استفاده کنید. هیچ گونه مواد سمی داخل چسب پرسلان استفاده نشده از این رو برای نصب کاشی کف حمام و دیوار بهترین چسب برای چسباندن ، چسب کاشی پرسلان است. استفاده از چسب هایی که با مواد سمی ساخته می شوند ممکن است برای نصب کاشی در حمام به دلیل مرطوب بودن و ترکیب شدن مواد سمی با بخار آب برای انسان خطر ساز باشد. بنابراین، چسب پرسلان یک چسب ایمن و غیر سمی است که به سلامت انسان هیچ آسیبی وارد نمی کند و قدرت چسبندگی عالی روی کف و دیوار دارد و از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد و با کم ترین هزینه می توانید بهترین چسب پرسلان را برای نصب کاشی و سرامیک خریداری کنید.

کاربرد چسب کاشی در ساختمان سازی

در بازار دو نوع چسب های کاشی مختلف وجود دارد که برای کارهایی خاص ساخته شده اند :
چسب کاشی پودری
چسب کاشی خمیری
چسب کاشی پودری یک نوع ملات خشک بر پایه سیمان است که برای استفاده باید به میزان لازم با آب ترکیب شود .
چسب کاشی خمیری برای نصب کاشی و سرامیک در بازسازی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و مخصوص دیوارهای گچی و بتنی می باشد.
معمولا کاشی کاران برای نصب کاشی و سرامیک خرید چسب کاشی پودری را به چسب کاشی خمیری به دلیل سهولت در استفاده ترجیح می دهند

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


شش + 8 =